Mim

Sevgili Kitapsız Kedi sağ olsun var olsun beni düşünmüş, beni unutmamış ve "Tarihin En Kalabalık Mimi" denen bir mimde beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür eder soruları cevaplarım :)


Blog açma hikayeniz nedir?
Öyle aman aman bir hikayesi yok. Bir yayın evinde çalışan arkadaşımın önerisiyle açtım, ağırlıklı olarak kitaplar hakkında yazacaktım, ama bir türlü olmadı, amacımı tam anlamıyla gerçekleştiremedim.

Blog isminiz nereden geliyor, neden bu isim?
Ay bu konu benim kanayan yaram...Blogumun ismini o kadar çok değiştirdim ki nereden geliyor artık ben de bilemiyorum vallahi :)

Hangi mevsimi seversiniz, bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
En sevdiğim mevsim sonbahar-dı. "Dı" diyorum çünkü artık ne sonbahar sonbahara ne yaz yaza ne de kış kışa benziyor. Ben genel olarak çok sıcaktan da çok soğuktan da hoşlanmıyorum. Ama hüznü ve melankoliyi seven bir insan olduğum için ve sonbahar da bana bunları çağrıştırdığı için yine de, her şeye rağmen sonbahar...

Kırmızı ruj mu eyeliner mı?
Hayatımda hiç kırmızı ruj sürmedim, hatta başka renkleri bile toplasam bu yaşıma kadar 3-5 defa ancak sürmüşümdür. Eyeliner da becerebildiğim bir şey değil ama göz kalemi sıklıkla kullanırım.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Zaman zaman içimdeki yazma isteğini hayata geçirmeme yaradı diyebilirim. Ve bazı özel ve güzel insanları uzaktan da olsa tanıma fırsatım oldu. Diğer sosyal medya platformlarında olmayan bir samimiyet ve gerçeklik var burada. Son zamanlarda çok vakit ayıramasam da blog hayatımda hep olacak, biliyorum :)

Kitap okumak mı, bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak her alanda önceliğim. Ama okudukça da içimdeki yazma isteği giderek artıyor. Bir gün içimden iyi bir şeyler çıkacağına inanıyorum.
Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Şiirle hiç aram yoktur. Sorsanız 5 tane şair sayamam, o derece kötüyüm. Romanı da hikayeyi de severim, bazen biri bazen diğeri ağır basar, ruh halime göre değişiyor. Hikayeyi romana göre daha düşündürücü buluyorum ama, çünkü romanda yazar zaten bir kurgu üzerinden başlayıp bitiriyor, sen de okuyorsun, çok fazla kafa yormanı gerektirmiyor.

En çok etkilendiğin film?
Film izleme konusunda da pek başarılı değilim aslında, ama izlediklerim arasında bir yerli bir de yabancı film var ki oldukça etkilenmiştim onlardan:
Babam ve Oğlum

Hangi tür kitap, film?
İçinde vampir ve cüce olmayan tüm kitapları sevebilirim. Ama en sevdiklerim tarihi romanlar.
Öğrenci olmak mı, iş hayatı mı?
Aah ah...İlk cevabım ikisi de değil olurdu ama illaki bir seçim yapmam gerekirse öğrencilik derim. Çünkü öğrenciliğimin tadını çıkaramadım, aklım beş karış havalardaydı. Şimdiki aklımla öğrenci olsam çok daha güzel ve anlamlı olurdu herhalde.
Kitap okumak mı, film izlemek mi?
Kitap okumak. Çünkü kendi hayal gücümü kullanmayı daha çok seviyorum. Filmlerin daha dayatmacı olduğunu düşünüyorum. 

Klasik giyinmek mi, spor giyinmek mi?
Ben ki kumaş pantolonun altına spor ayakkabı giymiş insanım :)
Klasik giyim hiç tarzım değildir, inşallah bir gün giymek zorunda kalmam...

Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?
Kitap, kitap yine kitap...

En sevdiğiniz yemek nedir?
Zeytinyağlı yaprak sarma :)

En sevdiğin dizi?
Süper Baba :)

Özel bir yeteneğin olsa, ne olmasını isterdin?
Sesimin güzel olmasını isterdim :)

Hasta olmanın en kötü yanı?
İyi bir yanı var mı ki en kötü yanı olsun, ama Kitapsız Kedi'nin de dediği gibi boğaz ağrısı çok fena...

Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?
Olmaz mııııı :)
1. Kayıp Zamanın İzinde-Marcel Proust
2. Zaman Çarkı Serisi-Robert Jordan
3. Pardayanlar Serisi-Michel Zevaco
4. Yine kitap
5. Yine kitap :)

Mimi yapmak isteyen olursa hiç çekinmesin yapsın lütfen :))

15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ne münasebet :)
      Bir daha bakmanızı öneririm bayan :)
      Acele etmişim de biraz yarım kalmış, düzelttim şimdi, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hayatın tüm güzellikleri seninle olsun Burcu:) Bence de yeni kitap hep yeni kitap:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hamiyet :) Ben de senin için aynısını diliyorum, tüm güzellikler ve tatlılıklar seninle olsun :)

      Sil
  3. Zeytinyağlı yaprak sarma! Evet evet evet...bayılırım ben de:)
    burcum blog ismini sık değiştiriyorsun ya kedileri seven kız kim yahu demişim:)))bir de baktım sensin:)))))
    sevgilerimi bıraktım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bu son blog ismi olur Müjde ablam :)
      Sevgiler...

      Sil
    2. bu ismini çok sevdim ayrıca :)

      Sil
  4. Ne güzel şey şu mimler bazen güzel ortaklıklar buluyoruz karşımızdakilerde, sonbahar her ne kadar kışı sevsem de , kışın gelişini müjdelediğinden herhalde ve tabi ki melakolikliğinden süperdir.Bir ortak yön de aslında senin de fark etmediğin üzere , Kİtaplar , yine kitaplar hep ktaplar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle mimleri ben de çok seviyorum, birbirimizi daha iyi tanımamıza ve anlamamıza yardımcı oluyor :)
      Kitaplar, iyi ki var...Kitapla gelen dostlar daha bir kıymetlidir benim için :)

      Sil
  5. Gülücüklerin dolup taşacağı bir pazar günü geçir emi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet :)
      Temennini geç görmüş olsam da pazarıma etki ettiğinden emin olabilirsin :)

      Sil
  6. allam ya blog ismin ha ha haaaa çok eğlenceliii :)

    YanıtlaSil