Yeni Havadisler :)

Merhaba ben bebek :)
Bildiğiniz üzere biz dün doktor teyzeye gittik kontrol için. Çok şükür her şeyim normalmiş. İçeride sessiz sakin büyümeye devam ediyormuşum, şimdilik! Zira pek yakında kol ve bacak darbeleriyle anneciği gece uykusundan bile uyandıracakmışım, ama olsunmuş, annecik zaten heyecanla bu darbeleri bekliyormuş :)

Fakat anneciğin aldığı bu kilocuklar ne olacak, şimdiden penguen gibi yürümeye başladı bile. Üstelik tansiyonu da hep düşük, son on gündür de kalp atışları hızlandı hatta bazen kalp atışlarını kulaklarında hissediyor. Neyse, ben yeter ki iyi olayımmış, gerisi halledilirmiş. Annecik öyle diyorsa...


Bu arada annecik bana ilk defa bir şeyler aldı, sevindim doğrusu :)
Gerçi daha yeni sipariş verdi n11 diye bir siteden. Unibaby yenidoğan bakım setiymiş. İçinde bebek yağı, köpük şampuan, pişik kremi, ıslak mendil, alt değiştirme bezi veeee çanta varmış. Fiyatı da çok uygunmuş. (39,90 TL) Biraz ucuza kaçmış olabilir ama daha alınacak çok şey olduğu için bunu görmezden gelebilirim sanırım. 

Annecik ha bire kitaplar okuyor, listeler yapıyor. Yok hastane çantasında neler olmalıymış, yok yenidoğan için gerekli alet edevatlar nelermiş...Ben de bir liste yapıcam valla, doğar doğmaz da ellerine tutuşturup "24 saat içinde tedarik edilmezse içeri dönerim haberiniz olsun" diycem. Neler isteyeceğime henüz karar vermedim ama size de mutlaka söylerim merak etmeyin.

Haaa bu arada, asıl meseleyi unuttuk yaaa...
Ben erkekiiiiim :))))

27 yorum:

  1. Bak işte hep hamilelik hormonları, dolan gözlerrrr! Bir hafta kadar yakın olmamız, oğlanların müjdesi derken gerçekten de tesadüflerden zincir kurdukkk :) Tebrik ederimm! Biz ilk iki gün biraz panik olduk erkek çocuk nasıl yetiştirilir acabaaa diyerek ama sonra öyle bir mutlulukla alıştık ki bence hayırlısı ve sağlıkla erkek anneleri olarak çok mutlu olacağız ♥

    Unibaby set ise bence şahane, çok iyi yapmışsın. Ben bir de yenidoğan ıslak mendilinden aldım 12'li set olarak, onun da yanında hediyesi bebek kremi oldu. Hem ucuza geldi (yine indirim kovaladım tabi), hem de tüm bakım ihtiyaçları bitti, o dosyayı kapattım şimdilik ;)

    Çook heyecanlııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki tane dişi kedi de cabası :)
      Erkek çocuk benim de gözümü çok korkutuyor ama güzel olacağına inanıyorum yine de :) Hayırlısıyla doğsunlar da :)

      Valla bu internetten alışveriş işleri epey kolaylaştırıyor, hem çok çeşit hem de uygun fiyat :)

      Heyecan ki ne heyecan :))

      Sil
  2. Ama o kızdı ne ara değişti de erkek oldu :D Uyyy tutturamadım ben yahu:)
    Allah hayırlısı ile sağlıcakla kucağına almak nasip etsin Burcu'cum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hamiyet :)
      Bizim oğlan evdeki kız popülasyonunu yeterli bulmuş olacak ki babasına destek olmak için erkek olmaya karar vermiş :)

      Sil
  3. oooy benim tatlım bizim kızçeye bir de erkek kardeş geliyor demek ki :)) hayırlı olsun tebrik ederim anneciğini :)
    eğer isterse anne bebek bloguma gelebilir, orada bebek arabası seçimi, testler falan bir sürü şey anlatıyorum bizde 30 haftalık olucaz yarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Hazel :)
      Size de maşallah, çoğu gitmiş azı kalmış. Sağlıkla kucağına al miniğini inşallah :))

      Anne bebek blogunuzun yakın takipçisiyiz zaten, bizden kaçmaz :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Annecik, sana yüksek sesle kitap okusun, güzel tınılarda müzik dinletsin. Sen bunları minicik olmana rağmen algılıyorsun, şimdiden sanatsal zekan gelişsin güzel bebek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben onun sanatsal zekasını yerim yaaa :))
      Çok haklısın Yazdan Kalan, miniğimle kitap okuyup müzik dinlemeye başlasak çok iyi olacak :)
      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  5. Bir oğluş da sana geliyor ha, ne güzel :) Haydi bakalım, sağlıkla tamamına erdirsin Allah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Handan :)
      Bi ara erkek çocuk nasıl büyütülür diye bir yazı dizisi mi yazsan acaba?

      Sil
    2. Ha ha ha, anlatılmaz yaşanır :-)

      Benim iki oğluşuj beni iki ters köşeye yatırdılar , her çocuk kendine has oluyor, ama imdat anlarında seve seve destek olurum:-)

      Sil
  6. Canım , öyle çok sevindim ki, yeni hayat, yepyeni bir insan karnında büyüyor..her şey gönlünüzce olsun..
    buradan yazmak belki uygun değil ama anneme senin yorumunu okudum, öyle çok sevindi ki, günlerdir yeşil mercimek yiyoruz, seni anarak...teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe, çok teşekkür ederim, evet bizim oğlan karnımda büyüyor ve ben heyecanla bekliyorum :)

      Annene çok selamlarımı ilet, emin olun her şey çok güzel olacak. Moral ve beslenme bu tedavide çok çok önemli. Kendini iyi hissettiği anlarda da mutlaka yürüyüş yapın.

      Sil
  7. oyyy çok tatlı :):) sağlıklı sıhhatli inşallah..oyy ne güzelde anneciğiyle konuşurmuş oo:):)
    öpüldünüz :)

    YanıtlaSil
  8. Burcu'cum hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin, beni sormuşsun sağol iyiyim, konuyla ilgisi olmayan yorumları yayınlamadım kusura bakma, Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Müjde ablam, teşekkür ederim.
      Yorum sorun değil, sen iyi ol yeter :)

      Sil
  9. Oyyy bak hislerim doğru çıktı desene :) Sağlıkla gelsin minik. Hastane çantası işi çok kafa yoruyor bu konuda fikir verebilirim. Şu bir gerçek ki bu bebek işi pek bi masraflı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, sen bildin :)
      Masraf kısmına kesinlikle katılıyorum ama her şeye değer yine de di mi :))
      Hastane çantası konusunda tecrübelerini yazsan güzel olur aslında, biz de faydalanırız böylece :)

      Sil
  10. maşallah hayırlı olsun erkekiniz :)

    YanıtlaSil
  11. hihi çok tatlı herşeeeey :)

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ederim canım. Sağlıkla sıhhatle mutlulukla doğsun ve büyüsün inşallah. Çok güzel bir yazı olmuş. Yeni doğan bakım seti de güzel fikirmiş beğendim. Eşimin kardeşinin yeni bebeği oldu, bir erkek o da. Ben de düşününce hep erkek bebek zor olur gibi hissederdim ama onda bire bir yaşadık gördük valla öyle zorluk bir durumu yok kız bebekten farklı olarak:) Yani benim içim rahatladı açıkçası. Eminim sen de harika zamanlar geçireceksin güzel bebeğinle. Çok sevgiler öpüyorum. Güzel haberlerinin devamını bekliyorum heyecanla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Tuğba :)
      Sevgiler :)

      Sil
  13. Tebrikler. Sağlıklı , analı babalı büyüsün inşallah. Erkek bebekle kız bebek arasında bir fark yok bence ki bunu ikisini de büyütmüş biri olarak söylüyorum:) İkisi de çok güzel, anne olmak çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kadriye :)
      Bence de anne olmak çok güzeeeel :))

      Sil