Bu Yıl Biraz Farklı Yaşamak İstiyorum

Evet evet, bu yıl biraz farklı olsun istiyorum. Bu yıl biraz hayatın tadına varmak istiyorum. Farkına varmak istiyorum her şeyin.

Mesela daha çok okumak istiyorum, ama kaliteli okumak, seçici olmak istiyorum. Yenilikçi olmak, yeni yazarlar keşfetmek istiyorum. Mesela daha çok klasik eser ve daha çok çocuk kitabı okumak istiyorum. 


Mesela film izlemek istiyorum. Sinemaya, tiyatroya gitmek istiyorum. Gazete okumak istiyorum. Bir kafeye gidip sevdiğimle baş başa oturup bir şeyler içmek istiyorum. 

Sevdiklerimle daha çok vakit geçirmek, onlara daha çok sarılmak istiyorum. Mektup yazmak istiyorum ve pek tabi ki mektup almak, kart da olur :)

Müzik dinlemek istiyorum. Gerçek müzik, dayatma değil. Hani şu radyolarda sürekli dönüp duranları değil. Sözü de müziği de başka diyarlara götüren cinsten.

Derin derin nefes almak istiyorum. Aldığım nefesin tüm hücrelerime ulaştığını hissetmek istiyorum. 

Yaşamak istiyorum işte yaa, çok şey mi istiyorum. Şu kısacık hayatta az bile bence.

Sevgiyle kalın...

8 yorum:

  1. Hepsini yaparsın dilerim :) Ben de aynı şeyleri istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ay bende aynen yani :):)

    YanıtlaSil
  3. kitap film müzikte bana başvur sen sölerim en iyileriiii :) bi dee blogumda kitap başlığında bak dört fante olduuu :)

    YanıtlaSil
  4. Tüm dileklerin gerçek olsun... Çok şey istemiyorsun yaaa... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Görüşelim inşallah Burcucum :)

    YanıtlaSil
  6. ben de senin nerelerde olduğunu merak etmemek istiyorum , daha sık yaz istiyorum :) inş sen de ben de istediklerimize kavuşuruz :D

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Aslında çok da değil istediğin şeyler tam anlamıyla yaşamak istiyorsun işte ohh ne güzel.
    Umarım hepsini gönlüne göre gerçekleştirirsin...

    YanıtlaSil